tisdag 2 juni 2009

vilken dag

intensiv, är bara förnamnet. Utflykt hela dagen med barnen, långt upp i skogarna på gränsen till småland var vi, vilse körde vi oxå, men vi kom rätt till slut. Efter det utvecklingssamtal men innan samtalen hann jag med en liten siest på jobbet...är nog ganska lik min far (fd pillimausare) ändå... I bilen på väg hem började oljelampan pipa igen, skit me, får nog ta och kolla det...det var tomt...inte bra, fick åka ner o köpa lite olja. Under tiden detta sker är mina föräldrar hemma hos mig, jag skulle bjuda dom på grillat ikväll. Så när jag äntligen kom hem efter allt bök och bilen va fixad för stunden så hade far börjat klippa gräset...dumt att störa....TACK far! Tack mor för den goda grillsåsen, den är smaskens och lotten, alltid lika kul även om man sällan vinner, det är ju spänningen man är ute efter.

Underbart med en gräsmatta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar