tisdag 23 juni 2009

Effektiv dag

Nyss hemkommen från mina föräldrar mätt och nyklippt. Lika skönt varje gång när man får klippa kalufsen, känns som man blir lite lättare liksom. Min mor hon kan mycket hon...tack snälla du, det blev så bra!
Dagen har tillbringats utomhus, muren har rensats, jag har sprejat äppelträdet med såpavatten då jag märkte att lössen hade hittat dit, jag har rensat runt massa träd för där växer det ju oxå hallonbuskar som överallt i vår trädgård, jag har vattnat, solat och handlat lite blommor. Jag har även hunnit beställa en tågbiljett till Björtan så han kommer hem till mig. På torsdag 12:22 hämtar jag honom på Karlskrona centraul...

Lavendel inhandlades idag till mina planteringar.

3 kommentarer:

  1. Va flitig du är! Du är ju för duktig!
    Njut av solen åt mig med, sitter ju fängslad på kontoret fortfarande...
    Kram Kusin Linda

    SvaraRadera
  2. vad vackert det kommer bli. björn kommer vara stolt över dig.

    SvaraRadera