fredag 12 juni 2009

sikko

Här skulle jag nu vilja skriva en hel radda med svordommar för jag är så trött på att ALLTID bli sjuk när jag ska vara ledig :C, men jag är för fin för att svära ;-) ja just det. För tillfället mår jag skit, feber, ont i halsen och bakom näsan...ja ni förstår mig säkert. Idag står det bara en sak på schemat KURERA MIG, jag måste piggna till, för ikväll åker jag till Stockholm. Det ska iallafall bli trevligt, får se hur det blir med den där "Granbacka-festen" ikväll känns som den kommer brinna inne....

I onsdags inleddes ju mitt sommarlov kan man ju faktiskt säga även att jag jobbar måndag också men eftersom det inte är några barn på skolan så blir jobbet lite annorlunda. Så för att fira sommarlovsstarten åkte jag till Johanna och där firade vi såhär...

Vitt vin, glass och jordgubbar...kan inte bli så mycket bättre. Tack Jojo.
Nu ska jag bädda ner mig igen och bli frisk!
Hej sålänge!!

3 kommentarer:

  1. Aj fan!
    Nu får du gaska upp dig, ta en finrexin så ska du se på grejer!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. Äh den skiten funkar inte, tog två påsar igår....

    SvaraRadera
  3. Krya krya på dig!! Vi har bokat in en liten kvällsfika här på tisdag för planering av tjejfest!! Du är hjärtligt välkommen. KRAUM!

    SvaraRadera