måndag 8 juni 2009

Sommar??

Usch va ruggigt och kallt det är. När jag kom hem från jobbet idag gjorde jag en riktigt skön brasa, gött att värma sina frusna fötter (dom blir ju det i sommarskorna när det regnar). Imorgon är det sista dagen sedan är det skolavslutningen...det är så efterlängtat. På fredag drar jag till Tokholm...ska oxå bli så skönt, träffa lite mysiga kompisar. Pratade med en gammal kollega idag och dom skulle ha Granbacka-fest på fredag och JAG va bjuden, shit va kul, men jag kommer upp ganska sent men hinner nog förbi en sväng ändå, hade ju varit hur kul som helst och träffa det underbara gänget....här kommer lite Granbackabilder - lite nostalgi..

Mitt gamla jobb i vinterskrud.....

Tråkigt att Göran förstör bilden, killarna närmast kameran, tyvärr med ryggen till, är mina gamla söta elever.....

Granbackaskolan i Solna

När vi kände oss välförtjänta av ett glas vin gick vi till Pampas....det hände ibland ;-)

Så nu har jag varit nostalgisk, hoppas jag hinner en sväng till festen på fredag!

5 kommentarer:

  1. Sticka fyr i brasan dag innan skolavslutning? Vart ær vi på væg...
    Hær ær det tvært om. Hett och høg luftfuktighet.
    Det ser mørkt ut med soltid. Man kan ju inte stælla klockan på 10:00 før att gå upp och sola innan frukost.
    Ha re bra i Tokholm, hælsa!!

    SvaraRadera
  2. Är det du min älskling?? Kan du äntligen kommentera nu...BRA! Jag ska hälsa.

    SvaraRadera
  3. Fattar inte att vi inte hunnit ses sen Björn åkte - vad är det frågan om???
    OM vi inte ses innan du drar så hoppas jag du har det underbart i Stockholm - hoppas du hinner till festen!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Klart vi ska ses innan, är det någon kväll i veckan jag kan komma förbi o köra lite guitar hero hos er?? puss

    SvaraRadera