söndag 21 juni 2009

Min midsommar!

Såg när jag kom hem att jag glömt att fota MATEN, men vi åt väl det som alla andra oxå åt, sill och till det dracks det nubbe. Här kommer lite bilder från helgen...

Midsommarlunchen ska strax ätas....mums. Den är nog redan uppäten ser det ut som...



Efter lunchen gick vi till midsommarstången, missade tyvärr dansen men men. Samuel och jag dansade lite till den trevliga dansbansmusiken som ljöd över stället ;-)

VI VANN, lycka!! Jag som älskar choklad. Björn kan förvänta sig en tjockis när han kommer hem... ;-)


Bungyjump va kul tyckte barnen, favvoplatsen i helgen-hänga uppochner i repen.


Innan vi åkte hem idag hann vi njuta ännu lite mer av den underbara solen, som förhoppningsvis har kommit för att stanna.

In mot Kalmar var det lite mer mulet.
Helgen har varit så underbar, go mat, härliga människor, skratt, vin, spel och tid för att bara göra ingenting. Ett litet tyvärr är väl att Husvagn-Nyström i helgen varit sjukvagnen, vi har nyst, snörvlat, hostat och fräst näsan om vartannat. Men i skrivandets stund så mår jag ganska bra. Tack vare mediciner och snaps så har jag repat mig ganska bra tycker jag.
Tack fam Nyström för en toppenhelg!!
KRAM!

1 kommentar: