söndag 28 juni 2009

Diagnos okänd..

Jag är fortfarande sjuk, jag blir så less på det. Har varit sjuk i 2½ vecka nu. Jättejobbigt när solen skiner och man helst av allt vill ligga på stranden o sola o bada och dricka vin....

Men jag har bestämt mig, imorrn är det farbror doktor som gäller...tror jag har halsfluss...suck.
Igår när vi kom hem igår laddade jag en riktigt medicindrink bestående av:

# kokande vatten
# valfri mängd whiskey
# en pressad vitlöksklyfta
# honung

Varje klunk fick man tvinga ner då den ville komma upp igen. Mår jag bättre idag då?? Tveksamt, men jag vet att denna drinken funkar ibland, kanske i början på en förkyldning. Så idag blir det ingen utedag för mig tyvärr, svettas bara jag tittar ut...ska ta tag i franskan, tror jag.

Au revoir!

2 kommentarer:

  1. Men fy, jag hade det likadant i höstas, det ville inte ge med sig.. :( Krya på dig och tack för spontanbesöket igår, tur man har grannar som håller efter en.. ;)!!

    SvaraRadera
  2. Huva, stackare. Hoppas verkligen du får reda på vad det är img och att du får kuckelimuckmedicin som kryar på dig på stört. Tänker på dig. Kramen Nettis

    SvaraRadera