söndag 14 juni 2009

Helgen i bilder

Stockholmshelgen är slut...:C. Det har varit en mycket trevlig helg, tack Linda. Tyvärr blev jag ju sjuk innan resan och har väl inte varit helt 100 i helgen, men med lite medikamenter så går det att härda ut. Bilderna får tala idag, jag är trött och ska strax gå och knoppa, jag jobbar min sista dag imorrn :-)

Det är inte lätt att ta kort med självutlösaren.....Utgång stundar!

Såhär blev det tillslut!

Vintips - riktigt gott, funkar till "bara dricka - vin"

På kvällen åt vi middag på Vapiano (=gå lugnt på italienska), en trevlig restaurang i Gamla stan!

Linda ser oförskämt fräsch ut när vi kom hem.....

Idag (söndag) var vi förbi Trosa och hälsade på mina svärföräldrar, här är vovvsingen Tosca - sötis!

Natti!
(Jag vet att det bara är bilder på oss...men kunde inte ta fina bilder på den vackra staden Stockholm för det regnade precis HELA helgen :C )

2 kommentarer:

  1. BRA DÆR!
    Misstænker att det va du som lura ut mamsen på facebook. Bra.
    Annars ok, har varit två ganska stimmiga dagar i docken nu.
    LØV

    SvaraRadera
  2. Synd att häck-bilden försvann ;) Den var ju trots allt lite rolig. Tack själv! Va super trevligt att ha dig här. Vi får göra om det snart och be till väder guden om lite bättre väder.
    Stor Kram
    Kusin Linda

    SvaraRadera