torsdag 4 juni 2009

samtal från andra sidan jordklotet

Idag ringde han, Björtan alltså. Allt är kanon, bra kollegor och bra båt och allt det där. Lite fördröjning när man pratade så det blev lite prata i mun på varandra, men det är ju inte så konstigt han är ju så långt borta från mig som han kan vara. Häftigt att ljudet går så fort ändå....kan inte sluta förundras av det. Han har redan varit iväg i snart 2 veckor, herregud va tiden går fort. Själv är jag mest trött nu för tiden, men det är mycket på jobbet och man kommer hem sent hela tiden, men nu börjar det lätta lite. På onsdag slutar barnen....gött!!! Och snart en efterlängtad och välbehövd semester. Inleder semestern med ett besök i tokholm nästa helg. Tänkte träffa lite goa glada gamla kollegor...och lite andra goa och glada vänner, hoppas på fint väder så man kan sitta och njuta på lite uteserveringar och dricka lite gott vin så man själv blir lite go och glad....ungefär såhär. Inte för att jag ser go och glad ut på bilden men jag vet att jag mös...

Dessa goa och glada vännerna på denna bilden är just nu i skrivandets stund i Stockholm för att kolla på Bossen..lite avis är jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar