onsdag 17 juni 2009

usch va jobbigt

Däckade redan kl sju igår kväll...det här är nog den värsta jädra förkyldning jag varit med om. Klockan 22 ringde min mor och skulle kolla hur jag mådde....inge bra sa jag. Det är nästa så jag tycker lite synd om mig själv för en gångs skull. När jag sedan skulle somna om hörde jag kossorna råma som bara den...bor man på landet eller??? Steg upp 9.00 imorse, då hade jag sovit..hmmm, 14 timmar, kanske är en förklaring till att jag mår lite bättre idag.
Idag har jag pumpat vatten från lilla poolen på andra sidan vägen så att vi kan vattna vår gräsmatta....sedan börjar det såklart regna så då var det bara att springa ut i ösregnet o plocka bort alla grejerna....det är inte lite grejer heller, pump, slangar, sladdar och korgar och allt möjligt (Björnes uppfinning).

Snart ska jag bege mig till min syster för en skräckiskväll!! Härligt!

Imorgon firar jag och min älskling bröllopsdag...vi får fira på varsitt håll i år ;-)

Puss på dig!

5 kommentarer:

  1. Ni var grymt snygga på Jojos 30-års fest! Skräckiskväll låter super, ska nog ta efter ert exempel...regn och allt!

    SvaraRadera
  2. Tack :-) jo jag tycker nog att Björn klär i rocker-stilen.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du fick en otäck kväll i Hässlegården
    ;)Skräckfilmer är inte helt fel... Ha det bäst!

    SvaraRadera
  4. Grattis i förskott! Vi får boka in en ny planeringskväll! Kramis

    SvaraRadera