söndag 3 maj 2009

Vill ha

en liten kattungen....


Var hemma hos min käre bror igår som fyllde 35 och där möttes man av denna underbara synen. Jag visste om att dom hade kattungar men jag hade glömt bort det, hur man nu kan göra det. Här ligger Kasper, Mysan, Olle och Lakrits och sover så gott. Min favorit om man nu får ha det var Lakrits, ses så underbar han är...


Det bjöds på Thaimat i Ronneby, grymt god mat som vanligt när man är där. Sedan spelades det lite Guitar Hero......och slutligen lite rockkonsert.



Födelsedagsbarnet!


Som sagt det bjöds på rockkonsert, jag hade första parkett så jag kunde ta såhär bra bilder...;-)


Kram på er alla!

3 kommentarer:

  1. Ååååååh vad söta! jag vill också ha en kattunge...

    SvaraRadera
  2. Åååååååååh jag vill också ha!! Det finns inget som lyktar så gott som kattungar!!

    SvaraRadera