måndag 11 maj 2009

Titta

vilket mysigt hotelrum vi fick tag på i Örebro...lite stökigt dock. Eftersom jag är en grym pedant och tycker om att ha ordning och reda runt mig här hemma så är det SÅ skönt att bara slänga saker kring sig när man inte är hemma....

Jag vet att jag har lite mycket smink på kinderna, men detta togs bort innan vi gick ;-) Idag är det måndag och jag har nu ikväll städat, ibland händer det att min överskottsenergi går till att kvällsstäda. Björtan kommer ju på onsdag så då måste det ju vara hyffsat snyggt här hemma...och med hyffsat snyggt menar jag att dammråttorna ska vara uppsugna..herregud vad snabbt dom förökar sig. Som jag sa innan så är jag pedant men kollar man i hörnorna och under trappen så hittar man garanterat alltid lite smuts...men det syns ju inte ;-)

Nu är det natti natti som gäller!!

2 kommentarer:

  1. Jag håller med, hotellrum har en tendens att bli sjukt stökiga.. ;) Hoppas ni kan komma på älgstek på fredag!! Kramkramkramkram

    SvaraRadera
  2. Älgstek och trevligt sällskap låter som en toppenfredag. Vi kommer!!!! Kram kram på er oxå

    SvaraRadera