onsdag 27 maj 2009

jobb

nu är det mycket på jobbet, hälsokväll, vårshow, klassträff och utvecklingssamtal och lite andra "härliga" möten....skönt att det snart är helg så jag får vila upp mig. Ikväll bär det iväg på vårshow med fritids (jobbar ju där några timmar i veckan). Ska bli jättetrevligt MEN eftersom jag har svårt att säga nej så kommer jag och en kollega nu att framföra Idas sommarvisa spelandes på samma gitarr, jag slår o hon tar ackorden...hmmmm, ja vi får se hur det bli. Jag ska klä ut mig ordentligt så ingen känner igen mig. Ni som känner mig vet att min sångröst inte är så bra.....varför kan jag inte säga nej!!
By the way, fick ett trevligt samtal igår från en skola jag sökt jobb på, ska dit på måndag på intervju, hoppas, hoppas!!

Sist men inte minst, Björne lever lyxlivet i Australien, fick mail av honom idag. Egen dator med internetuppkoppling i hytten, nu MÅSTE han ju skriva en reseblogg!!!

En vanlig syn när Björn är hemma - gräsmattevattning under bevakning med katt och öl, nu är det jag som får vattna... ;-)

Nu måste jag gå och sjunga upp...

4 kommentarer:

  1. Åh, vad jag skulle vilja se dig ikväll! Du kommer att göra succé, jag lovar.
    Håller helt med dig ang Björn och bloggande ;-)

    SvaraRadera
  2. Ska hålla tummarna för dig... Hoppas på bilder;)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha vilen kul idé med sången! Dessutom håller jag verkligen tummarna för dig angående jobbintervjun! Det är inte många som kommer så långt!!=)

    SvaraRadera
  4. Tyvärr inga bilder... Men jag kan säga att vi gjorde succé :-)

    SvaraRadera