söndag 10 maj 2009

Simultankapacitet

Det sägs ju att vi kvinnor kan göra så många saker samtidigt (å det kan vi) men att män INTE kan göra det, kanske är sant, eller så är det väldigt individuellt (nu lär jag väl få alla feminister på mig...) Efter ha sett hur gitarristerna i Hammerfall både kan spela gitarr som gudar samtidigt som dom kör runt huvudet i enorma omloppsbanor om och om igen DÅ blir jag imponerad. Snacka om att göra flera saker samtidigt, det måste ju vara svårt att bara förflytta fingrarna sådär snabbt och sedan ska dom landa på rätt ställe för att det ska låta bra samtidigt som man snurrar runt huvudet...hmmmm. Bra jobbat!
Glömde skriva i förra inlägget att jag höll på att få med mig ett plektrum hem...det kastades ut många plektrum och trumpinnar när konserten var slut och jag fick ett plektrum på öra så jag vänder mig om för att plocka upp det, vad händer då...tjejen bakom mig böjer sig ner o tar upp det...men jag fick det ju på örat sa jag, det sket hon tydligen i...snopet!

Måndag igen imorrn...må denna veckan gå fort. Puss & kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar