fredag 29 maj 2009

Bor vi vi skogen eller???

Detta börjar bli en allt mer valig syn hemma hos oss....detta är dock taget på grannens fina tomt.

Jag har försökt lära rådjuren att INTE äta våra blommor och andra växter utan äta vårt ogräs istället och jag måste säga att dom är duktiga dom göra precis som jag säger, bildbevis ovan.
Idag är jag trött, så trött. Den gamla fredagstraditionen har infunnit sig igen, somna på soffan när man kommer hem från jobbet. Satte på en bra skiva (behöver nog inte säga vilken musik som strömmade ur högtalarna...) la mig i soffan och sov så gott tills jag helt plötsligt vaknade av konstiga läten från cd-spelaren, det visade sig vara Björns konstiga franska musik ;-)
Fick maila av Björn idag igen, han har de kanon, han har lite svårt att förstå norskan och australiesarna bara, men han är tapper, kul att lära sig nya språk. Han har ju lärt sig både finska och karlskronitiska innan så detta ska väl inte vara så svårt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar