onsdag 20 maj 2009

Besviken

ingen som nappat på Springbreak...får väl gå själv då :C
Skämt o sidor, såg en film igår Eden lake. Hade hört att den skulle vara så läskig så det inte gick att titta på den...ja då MÅSTE man ju se den. Men SÅ läskig var den inte, blev faktiskt lite besviken. Egentligen en bra film men jag hade nog lite för höga förväntningar. Men den är absolut sevärd!


Jaha nu så sitter man här själv igen...Björtan har lämnat mig för Stockholm, han skulle dit o parta med sina kollegor, det är han värd. Han kommer ju imorgon och då kommer även kusinLinda, hon ska stanna hela helgen ska bli trevligt. Nu ska jag dricka mitt efterlängtade och välförtjänta vin och så ska jag måla tavla nummer 2..

puss

1 kommentar:

  1. Iiiiiii jag har fortfarande inte sett klart den.... du är modigare än mig

    SvaraRadera