söndag 24 maj 2009

Australien

Jaha då är det väldigt definitivt nu då...att jag sitter här ensam...:C Allt har gått sketafort. Ett samtal i tisdags och nu sitter Björn på tåget till Köpenhamn och sedan åker han vidare till Australien. Han ska jobba på en supplybåt där, som stöttar och servar oljeriggarna "där borta". Jag är riktigt glad för hans skull, jag vet att detta är Björns drömjobb, så det är ju hur häftigt som helst. En månad på jobb och en månad hemma är det som gäller. Känns tungt nu när man precis har börjat nedräkningen....men jag vet att tiden går fort, det är dom första dagarna som är drygast.. Men jag reder mig nog själv, har ju gjort det så bra förut ;-)

Lite avundsjuk är jag nog oxå....fast jag skulle ju aldrig kunna fixa Björns jobb men jag skulle ju kunna åka med och vara sällskap...

Nu hoppas jag bara att Björtan tar sig i kragen och fixar en reseblogg så att man kan följa hans äventyr.

Puss & kram

5 kommentarer:

  1. En bra kvinna reder sig själv ;o) ... och sedan har du en massa goda vänner som ställer upp till tusen för dig!
    Tack för igår! Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Ja, du får väl fixa en åt honom annars så kan han bara "fylla i"...
    Nu blir det mycket tjejfester varannan månad, och parmiddagar de andra månaderna ;)

    SvaraRadera
  3. Kan tänka mig att de första dagarna är jobbigast, men sen går det av bara farten!! Massa kramar

    SvaraRadera
  4. Jag är imponerad av dig att du klarar detta! Som Ia säger så är väl de första dagarna jobbigast! Tjejfest låter by the way alltid trevligt...

    SvaraRadera
  5. Du e alltid välkommen till Tjockholmen, det vet du!!!!
    Kram på dig

    SvaraRadera