måndag 4 maj 2009

Underbara stol..

vill bara visa upp vår underbara brasselstol som vi införskaffade oss förra året, två stycken t.o.m. Ja vad ska man säga, är sjukt nöjd med dessa stolar...åååh så snygga dom är dessutom ;-) Har ni inga brassestolar så åk och köp. Dom är väldigt exklusiva så jag vet att dom kan vara lite svåra att få tag på....lycka till!

He he, ja jag är ironisk. Men jag är faktiskt lycklig trots att detta är mina utemöbler för tillfället...Jag blir bara så trött ibland på denna materiella värld vi lever i där folk tävlar om finaste och kanske viktigaste av allt DYRASTE pryttlarna...suck! Läste jojos blogg tidigare...väldigt tänkvärda och viktiga ord.

Puss på er!

4 kommentarer:

  1. Hihi, du har så rätt!! Fast de där brassestolarna ÄR ju riktigt snygga, tänk va gött att hoppa i en sån med en drink i ena handen och en bra tidning i den andra.. ;)
    Massa kramar!!

    SvaraRadera
  2. Vad är det nu för fel på den modellen??? Jag råkar ha en exakt likadan och skönare stol får man leta efter...och snyggare...;)

    SvaraRadera
  3. Jo sant, jag gillar dom oxå. Men jag var ju lite ironisk iallafall! Det har avnjutits många sköna soldagar i dom och har man haft tur så har det varit en go drink i handen oxå ;-)

    SvaraRadera