måndag 25 maj 2009

Hur ska jag överleva...

följande saker ska jag ägna mig åt den närmsta månaden...
1. umgås med min underbara familj och dom bästa vännerna i hela världen
2. lyssna och titta på Hammerfall allt va jag pallar
3. springa och åter springa så jag kan ha bikini i sommar
4. måla tavlor
5. kanske fortsätta att läsa den där boken jag började med för läängesedan
6. jobbet kommer ta mycket tid med alla utvecklingssamtal och fixa iordning innan jag går på sommarlov om 3 veckor.
7. fixa i trädgården, vattna, klippa, rensa och plantera
8. måla färdigt huset....kanske
9. köpa sommardäck till min lilla bil, det är nog dags att göra det nu ;-)
10. hoppas på tjejfest innan Björtan kommer hem

Fick mail av Björtan både från Bangkok och Singapore, allt har flytit på riktigt bra och nu i skrivandets stund så är det ju tisdagmorgon i Australien och Björn är nog på väg till sin nya båt, Lycka till älskling!

Puss & gonatt!

3 kommentarer:

  1. Du kommer verkligen att överleva... bara du inte gör allt på listan - då kanske du stupar av utmattning ;0) Kram på dig och sov sött

    SvaraRadera
  2. Kanske du skulle kunna hia dig med springningen nån kväll o ta en promenad med mig... Min fysik är inte god nog att springa!!!

    SvaraRadera
  3. Jag vill också promenera!! :)

    SvaraRadera