torsdag 28 maj 2009

Sov oroligt inatt....

ja det gjorde jag faktiskt, händer mig väldigt sällan. Det kan ha berott på spindeln eller så var det för att det ösregnade... Har äntligen kommit hem efter en heldag med barnen och helkväll med föräldrarna, vi har haft SÅ trevligt, så vill jag ha det ofta. En rolig och söt episod som utspelade sig vid grillningen. En kille i klassen hittar något i marken, han börjar sparka och ser att det är en typ av platta, han säger högt - jag tror det är en skattkista, vet du vad jag ska göra med den, jo jag ska betala så att du får vara kvar på skolan Madde.....söta barn.

Nu har en mysig trötthet infunnit sig i min kropp. Imorgon är barnen lediga, eftersom deras skoldag idag var 12 timmar....Jag ska ägna morgondagen åt planering och utvecklingssamtal, skönt! Men NU ska jag slänga mig i soffan med ett "litet" glas rödvin och titta på McDreamy och McSteamy och allt vad dom nu heter, snyggingarna på 5:an....så inatt sover jag nog gott.




Puss & kram

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ vad gulligt sagt av den där pojken... barn, alltså... =)
    Puss

    SvaraRadera