torsdag 7 januari 2010

Spindlarnas comeback

2 spindlar på två dagar, den ena petade jag t.o.m på, trodde det va smuts....det va det inte. Spindlar inne den här årstiden, brukar väl vara mest på sommaren eller??? Jens får väl komma hit och klämma dom mellan tummen o pekfingret.
Igårkväll va det spelkväll hos Joje, mycket trevligt som vanligt, lämnade tyvärr kameran hemma men lånar ett kort från Johanna....

Här har Jens precis lurat mig att sälar kan flyga....vi spelade pratmakarna o då gäller det att tänka snabbt och säga nästa ord innan klockan ringer och jag kan ärligt säga att jag lyssnade inte ett skit på vad Jens sa utan koncentrerade mig på vad jag skulle säga så ja jag köpte tydligen att sälar kan flyga....Tobbe protesterar tydligt (handen). Jens är iof sjukt nöjd.....jag bjuder på den ;-) Maria har en mer ingående redogörelse över kvällen. Tack hörrni för en trevlig kväll ♥

2 kommentarer:

  1. I stridens hetta köper man vad som helst=) Daniel köpte ju lite tveksamt Kosby under namn på K!!! Ha ha ha mycket trevlig kväll! Kram

    SvaraRadera