söndag 10 januari 2010

Nu börjar allvaret!

Hujedamej vad det blåser. Va lite orolig då fam Sjöstedt skulle komma hit idag och åka pulka i vår backe....snön hade blåst iväg på flera ställen men det gick alldeles utmärkt att åka ändå, alla åkte och jag tror att Johanna drog hem vinsten i att komma längst...När vi va småkalla och barnen va nöjda gick vi in i värmen (brasan brinner 24/7 nu Björtan :-) Johanna och Abbe hade gjort mycket goda pizza-bullar, mums va goda dom va.

Sedan var det dags att åka till mor och far och äta kroppkakor....ja det är absolut min favoriträtt, men det är väldigt viktigt att det är just mor och far som har gjort dom, dom är bäst på det. Fick tom med mig några hem.....TACK!
Jag har inte ätit hela dagen även om det låter som det, jag har läst Slash oxå....Har suttit framför datorn samtidigt och lyssnat på en låt samtidigt som jag läst om hur just den låten blev till...det kallar jag seriös läsning :-)
Imorgon ja då börjar allvaret, ska till min nya arbetsplats där jag ska jobba deltid som experiment-fröken....lite förväntansfull är jag nog allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar