måndag 4 januari 2010

Idag kommer det

inte hända så mycket faktiskt. Sitter här och lyssnar på målaren som täcker hallgolvet med papp, vi ska få ordning på alla sprickor i tak och väggar + allt som förra målaren slarvade med...det får nya målaren sota för....
Ikväll blir det skräckiskväll hos systeryster, kvällens film är....Timber Falls

Kan detta va något tror ni, vet att Björn skulle dissa den på en gång, därför är det lika bra att se sådanhär filmer när Björn inte är hemma. Som ni förstår har han lämnat mig igen för Nordsjön, dessa fyra veckorna hemma gick lite för fort, han var iof på kurs en vecka av dom fyra också... Men jag vet att han har det bra där ute när han guppar runt på böljorna dom blå och han vet väl att jag har det ganska bra oxå ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag är så impad av att du vågar kolla skräckisar. Själv blir jag lagom rädd av Harry Potter...=)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar det, en kick i livet ;-)

    SvaraRadera