torsdag 28 januari 2010

Egypten

Dagen började i en kattspya och slutade med en Egypten-biljett :-)
Trött, frusen och inte alls sugen på att gå till jobbet, släpade jag mig in till badrummet tidigt tidigt imorse. På vägen dit höll jag på att slå dit rejält då jag trampade i en gigantisk kattspya...som tur väl höll jag mig på fötterna...usch usch. Sedan kom nästa problem...all snö, jag har ju inte jättemycket tidsmarginal på morgonen så jag hann bara skotta lite sedan va det bara och ta sats och efter några försök kom jag över vallen :-)
Jobbet va kul, jag trivs bra där jag är :-) Sedan åkte vi in till stan för att kolla resor, vilket slutade i biljetter till Egypten...ååh vad jag ser fram emot det, ska bli så skönt att lämna detta kalla tråkiga och jobbiga väder (jag har tröttnat lite på vinter, det är jättefint men jag vill ha vååååår) för en vecka i värme, sol, bad och avslappning....

Sist men inte minst en underbar begåvning Melissa Horn, njut av denna musik, hon är fantastisk.

3 kommentarer:

  1. Nu blir jag avis. Åååh va mysigt att åka till Egypten. När åker ni? Melissa är grymt bra. Lyssnar ofta på henne på Spotify. Hon har en grupp på FB som jag är med i, då får man lite uppdateringar då och då om vad hon hittar på. Hoppas ni får en underbar helg. Varma kramar från oss i Nypan

    SvaraRadera
  2. Glöm inte att packa handsprit!!! Pengarna i Egypten är faktiskt i färg även om det är svårt att se för de är så skitiga. Jag klarade mig från magåkommor, men jag drack Dukoral innan kanske var det det som var tricket? Och ett tips när du prutar, ser försäljaren fortfarande glad ut så har du prutat för lite....Hoppas att ni får det skönt!

    SvaraRadera
  3. Njut, njut, njut! //Linda

    SvaraRadera