lördag 9 januari 2010

Nattuggla!

Min energi är på topp på kvällarna vilket innebär att jag kan vara uppe läänge.....
Ikväll har nästan hela min familj varit här, mor o far och fam Nyström. Det va jättemysigt. Hoppas man klarar sig från förkyldning bara för hela fam Nyström va lite förkylda förutom Thomas som "bara" var allergisk mot mina katter ;-)
Jag bjöd på nyårslaxen, den är ju så förbaskat god, sherrysåsen tar en till himmelriket så man måste ha mycket....
Klockan är mycket och jag borde gå och lägga mig men jag är ju egentligen inte så trött...jag har fått mormors gen där, hon var en nattuggla oxå. Jag får väl pallra mig upp till bingen ändå och läsa lite Slash...jag har kommit så långt i boken nu så att Guns N´Roses har bildats, det är så kul och läsa hur allting egentligen gick till, kan verkligen rekommendera boken....

Grunduppsättningen med Izzy, Steven, Axl, Duff och Slash

4 kommentarer: