söndag 3 januari 2010

Nyårslöfte

inget som har med träning och göra i år.....jag ska inte börja träna, jag ska bara fortsätta helt enkelt ;-). Men fick ett bra tips av min svägerska Anna, att läsa mycket. Så mitt nyårslöfte är att försöka läsa en bok i månaden, vissa böcker kanske är för tjocka och kräver två....och det är okej isåfall.
Precis innan 2009 tog slut hann jag läsa ut Nattfåk, en mycket bra bok, sjukt spännande och läskig...
Först ut 2010 är Slashs biografi. Gunsen har en speciell plats i mitt musikaliska hjärta...hihi, jo så är det faktiskt, såg dom på Stockholm stadion 1993...15 år gammal och jättemallig stod jag där tillsammans med min syster, hennes pojkvän och alla hans långhåriga kompisar..... wow där mådde man gott ;-)
Har inte kommit så långt i boken men herregud vilken bok....tur man inte är rockstjärna....jag hade inte överlevt en dag...

3 kommentarer:

  1. Bra nyårslöfte Madde! Vill du låna några godingar så hojta till! Jag tror att jag har några som skulle passa dig=)

    SvaraRadera
  2. Jag lovar att läsa EN bok 2010, Slash-boken! Men den ligger och inväntar Sälenresan.
    Jag lovar däremot att ta upp träningen!
    Tack för igår.
    Love you!

    SvaraRadera
  3. Den tar ett tag o läsa (mycket o liten text), så du kan nog smygläsa lite innan resan oxå tror jag...Älskar dig oxå, tack så hemskt mycket för igår, det behövde vi ♥

    SvaraRadera