onsdag 6 januari 2010

Plötsligt händer det...

vaknade imorse och trodde jag skulle va sjuk som tusan MEN icke sa nicke, jag mådde helt ok, det kan ha berott på min alldeles egna huskur, whiskey och echinagard....inte tillsammans men var o en för sig. Jag har bara grym träningsvärk i axlarna o armarna, fick för mig igår att jag skulle börja använda mina hantlar igen...och det va ett tag sedan...
Har ett minne från när jag gick i lekis och min fröken frågade mig vad jag ville bli när jag blev stor? Madeleine 6 år svarar: Miss Hulk såklart....då får jag jobba undan ordentligt med mina hantlar....

Varför jag så gärna ville bli henne har jag ingen aning om, men visst är hon cool. Nehe nu ska jag snygga till mig och packa ner spelen för ikväll blir det spelkväll hos Joje....ska jag få möjligheten att krossa Jens i Buzz även idag???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar