tisdag 5 januari 2010

piss o skit

fryser som en gris och är rosig om kinderna. Du ser lite hängig ut sa makarna Sjöstedt när jag var där idag. Jojo, Maria och jag tog en sväng på stan idag, vi kom in lagom till att affärena stängde, missade att det va en afton idag, men vi hann lite iallafall. Jag hann hämta mina linser så att jag kan se ordentligt de kommande månaderna, Maria hann köpa sig massa hårpryttlar hon ska slänga upp i sitt hår och Jojo hann bli riktigt snygg i håret. Sedan bjöd Jens La Chef Sjöstedt på en smarrig pasta och sedan blev det Buzz...alla vann utom Jens, konstigt nog han brukar vinna annars...han kanske oxå va lite hängig ;-)

Tack o gonatt, nu står det kurering på schemat, sängen hägrar och imorrn ska jag sova lääänge, ingen målare som väcker mig tidigt ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag vill också spela Buzz...Hoppas att makarna Sjöstedt-Hallström plockar fram det ikväll! Du kommer väl?

    SvaraRadera