fredag 1 januari 2010

gammalt o nytt

Det gamla året slutade på topp och det nya började på topp!! Så kan man nog sammanfatta kalauset hos fam Sjöstedt igår. Ett stort TACK till er alla som va med och fixade så att det blev så bra...vad är jag skyldig?? På de andra jäntornas bloggar (Maria, Ia) kan ni läsa mer om kvällen..natten, jag bjuder på lite bilder istället. Gott Nytt på er alla!!
Tjejerna softade i soffan med champange medans killarna......


......lagade mat.

Resultatet, underbar lax med MYCKET cherrysås, mums!!

Min bordsdam tillika bästa vän :-)

Se sexiga ut, sa fotografen......titta ner, titta upp och le med ögonen sa Maria...hur lätt är det då, ganska svårt tydligen (för mig alltså)

Stor blir liten.....tur att babyvakten är med :-)

2 kommentarer:

  1. Vem har snowracer-race-bilden?! Den är ju helt helt underbar!! Tack för en underbar nyårsafton, jag lämnade en kommentar till dig på Tant Brun - bloggen, var lite snurrig och trodde jag var inne och skrev på din blogg.. ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Shit vad Jens ser nöjd ut! Ha ha ha ha ha

    SvaraRadera