torsdag 14 januari 2010

Morgonrock!

Har äntligen införskaffat mig en ny morgonrock..jippi, tänk va lite som kan göra en glad, den ska jag gå och mysa i hela lördagen tror jag :-) En riktigt mjuk och gosig sådan blev det. Min är inte rosa utan turkos....å så har jag missat att man ska ha högklackat till....får väl skaffa det oxå då ;-)

Vad har hänt annars då, inte så mkt egentligen. Tittade på en riktigt bra film igår The last house on the left, den va grym, väldigt grym men riktigt bra tyckte jag iallafall.

Imorgon är det jobb, ska träffa alla nya eleverna, ska bli trevligt, det ser jag fram emot.

3 kommentarer:

  1. Haha, klart du måste ha klack-skorna på.. ;)

    SvaraRadera
  2. Bra där!

    Lyssna på Ia nu, men du kan ju vänta tills jag kommit hem...

    ;)

    SvaraRadera
  3. Du måste se till att vara sådär lagom porr-rufsig i håret också;) Kram

    SvaraRadera