måndag 24 november 2008

Vi kämpar på...

med träningen alltså. Idag var det långpromenad in till byn. 90 minuters promenad sammanlagt det kan man väl vara nöjd med. När vi väl var framme hos min käre mor & far så bjöds det där på stekt ål med potatismos - premiär för Björn men INTE för mig, en av mina favoriträtter sedan barnsben - ålen är en fantastiskt god fisk.
I helgen var det tjejfest - kalaskul hade vi :-) Fler sådana kvällar, kanske ska börja lite tidigare nästa gång...när man väl kommit igång med singstar är det SVÅRT att sluta, vi sjöng fram på småtimmarna och det lät bara bättre och bättre...
Nehe är lite trött av dagens äventyr, ska gå och krama min kudde nu...zzzz
Förresten, dom första tomtarna flyttade in idag...

puss & kraum

3 kommentarer:

  1. Halloj!

    Nu har jag varit och kollat in din blogg, det trodde jag inte när jag vaknade imorse att jag skulle få tid över till det :-)

    Jag hängde upp julgardiner igår, blev så mysigt - jag blev sugen på glögg.. starkglögg!

    Ja, det var så skoj i lördags! Tur att iaf du har vänner och att jag har dig :-)

    Puss o kram

    Hälsa Björn

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina tomtar! Mina har inte krypit ner från vinden än... får väl se när de dyker upp (eller ner, rättare sagt)

    SvaraRadera
  3. starkglögg - jag är på!!!

    SvaraRadera