onsdag 5 november 2008

jobba jobba jobba...

ja det är ju det man gör hela dagarna känns det som och när man kommer hem är man så jäkla trött så man inte ens orkar vara social, sorry jojo :c Hade egentligen stora planer ikväll träna eller promenad o fika men men....
Satt och slumrade framför Bonde söker fru istället. Kan inte låta bli att tycka bögPeter är snygg...och han har ju lite söta killar hos sig hihi, värt att titta på.
Kanske inte så kul för Björn att läsa detta tänker kanske ni, men jag har varit nere i maskinrummet på båten så jag tror jag ligger i lä....eller hur Björn :-)

Tog tag i mitt liv i måndags morse, då jag vägde in mig och har på tre dagar gått ner 4hg JIPPIHUU. Bara några KILO kvar...pust. Har lovat Björtan att han ska se någon sorts skillnad när han kommer hem så jag har satt lite press på mig själv men det är bra, det behöver jag.

Nehe nu är det dags att knappa på Karlavagnen och knoppa för kvällen, ny dag imorgon och antagligen en massa nya utmaningar på jobbet :-)

Natti

1 kommentar:

  1. Jag håller med om bög-bonden!! Vilket hem, vilken trevlig kille, vilken pool, vilket leende. Och inte särskilt fjollig heller.. ;)

    SvaraRadera