söndag 9 november 2008

Stå för den du är...

ja jag får väl göra det. Jag VILL ha Hammerfall som bakgrund men eftersom Björn tycker jag är jättetramsig då så plockade jag bort den MEN näeh, jag vill byta tillbaka, så nu är dom här igen och förgyller min blogg ;-)
Vad har hänt i helgen då? Jo igår var jag på Afro-dans med min syster, hur kul som helst. 1 timmes konstant dans med böjda ben och böljande överkropp och massa skaka rumpa, ser säker HUR kul ut som helst för dom som går förbi, vi står ju lämpligt i den lokalen mot parkeringen hehe.
Sedan kände jag pizzadoften hos Joje....jag hade ju tränat då får man äta pizza...
Idag har vi firat far, han fick det han tycker bäst om choklad och en sodoku-tidning, vet vem jag fått min chokladgen ifrån, tack för den!
Tänkte avsluta bloggen idag med att stolt få visa upp Cornelis byte....ja jag är löjligt stolt över detta. Har ju inga barn som gör framsteg som jag kan visa upp, så jag får visa katternas framsteg
istället, en fråga: är det en mus eller råtta??? En stor mus kanske?

2 kommentarer:

  1. Vilken fin fångst!!!
    Starkt av dig att stå för den du är;-)

    SvaraRadera
  2. Blä vad äckligt! stackars Alice (eller cornelis???) som blivit utkonkurrerade av Hammerfall... ;)
    KRAMAR i drivor till dig!

    SvaraRadera