fredag 7 november 2008

Långpromenad


Vår omnejd, vackert!

Har idag gått från näset in till byn och tillbaka, sammanlagt ca 80min. Lika bra att chocka kroppen ordentligt så att den snyggar till sig...

Jobbet har varit bra idag, alla barnen va så mysiga, ville sitta i knät och ha det gott, sånt tycker vi om, alla var snälla mot varandra - inga konflikter :-)

Fredagkväll och det är idol som gäller, är faktiskt lite nervös för jag känner på mig att Lars kommer göra bort sig. Han verkar inte skämmas men jag gör det åt honom dessvärre. Jag gillar fortfarande den Lars som gick in och körde Bob Dylan, men nu är det bara freakshow...ja vi får se vad han bjuder på ikväll. Ska ner och avnjuta min nygjorda Skagenröra för ikväll blir det bakad potatis...yummi!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar