torsdag 6 november 2008

sjukling...

vaknade idag med värsta huvudvärken ajaj...Tillbringade stor del av förmiddagen i sängen, gick upp för att möta dagen... tog en ipren o satte mig framför tv:n. Då kom jag på till min stora lycka att jag under Halloweenhelgen hade spelat in en himla massa skräckisar :-) Plöjde igenom Jurtjykogården 1 och halva 2:an sedan blev det mörkt och jag har lite svårt för att kolla på skräckisar när det är mörkt ute och jag är hemma själv, så jag fick stoppa där. Mår nu ikväll mycket bättre, så imorgon bär det av till Hasslö.

Pratade med min käre "kusin" (Björns kusin) nyss och hon va så nyfiken på vad som hänt med tomten. Här har kommer lite bilder från i helgen...





Överst ser ni en bild på min trädgårdsskötare och på andra bilden ser ni mig så gräs.

Nu ska jag ner och kolla på "Du blir var du äter" alltid lika facinerande hur mkt folk äter och vad dom äter, dom blir väldigt förvånade själva oxå...

Tjenis

2 kommentarer:

  1. Va duktiga ni är!!
    Här kommer en utamning också, om du vill.. :) Kolla min blogg så ser du vad man gör! Kram

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat - ia har ju utmanat alla jag känner så jag dubbelutmanar dig... du har ju inget att skriva säger du - nu har du det! ;)

    SvaraRadera