tisdag 11 november 2008

Blir det något gräs månne....

hmmm jag undrar det. En klump i min mage säger att vi lade på för lite gräsfrö, det skulle ju vara typiskt Pompe isf. Så eftersom det regnde idag så tänkte jag att då går jag ut och kastar på lite mer frö, smart drag MEN det blåste visst oxå, härute är värsta blåshålet, inget frö hamnade där det skulle, fick ge upp :C Har nämligen sett ett hus uppe på Dalamad som oxå sådde för ett tag sedan och deras lilla plätt börja anas lite grönt men inte här inte, skit me´.

Ska gå på danspasset på friskis ikväll, riktigt kul pass måste jag säga. Har faktiskt inte vågat väga mig denna veckan, är rädd för att det inte hänt något. Efter att jag började förra veckan med att gå ner och sedan dagen efter inse att jag gått upp igen blev jag bara för ledsen, dumma våg, kanske måste kalibrera den... Efter min lilla nostalgikväll igår med bilder från Älvsjö-tiden så blev jag mer peppad, hade min drömvikt då, nu bara spänner och klämmer det och allt putar över...suck Som min käre mor sa: det är lika bra att ta tag i det nu Madeleine för det blir bara svårare och svårare, jotack jag har märkt det ;-)
Till mat idag: mors och fars underbara kroppkakor som jag fick med mig från i söndags - TACK!

4 kommentarer:

  1. ... men ÅHHH vad gott det ser ut! Magen börjar kurra med en gång! Mums

    Kramis

    SvaraRadera
  2. ...ang gräset... det tog jättelång tid för vårt gräs att komma me´. Så jag tror du/ni kan ta det med ro ;-)

    SvaraRadera
  3. tålamod är en dygd... gräset kommer!

    SvaraRadera
  4. Tålamod, ja det är ju det....

    SvaraRadera