lördag 22 november 2008

Träningsläger!

Jaha så är det minsann. Björn "Blossom" Pompe väckte mig imorse med en riktig överraskning. Stig upp älskling nu är det fett-förbränningshelg som gäller...pust. På med träningskläderna och ut i kylan. Rask promenad + intervallträning uppför "mördar-backen" vid Dalamad...arma kropp, men väldigt skönt såhär efteråt. Ska göras imorgon oxå har Björn sagt...
Senare idag bär det av till Syster Yster i Hässlegården på tjejfest...fondue, singstar och lite vin..ska bli hur mysigt som helst. Maria är ju duktig på att sjunga så det går nog bra för henne på Sing star...;-)
Men innan dess ska det upp vindskivor (jag ska bara assistera, jag lovar) sedan kanske det ska putsas lite fönster, dom måste ju vara fina till nästa helg då julstjärnorna ska upp.
Ha en skön helg, kram på er!

3 kommentarer:

  1. ha ha ha, så du har en egen Johan Roth;)
    bra när afron är inställd...
    var beredd att loosa i singstar, jag har redan börjat sjunga upp (med julmusik;) )

    SvaraRadera
  2. taskmört...snälla låt mig vinna, för självförtroendets skull. KRAM

    SvaraRadera