fredag 14 november 2008

Hälg igen...

Tiden går så infinaliskt fort, man blir nästan lite rädd, jag som ska hinna med mkt i mitt liv hade jag tänkt mig ;-) Känner mig grymt trött efter en intensiv vecka, skönt att vara på Hasslö på fredagarna och varva ner lite hihi.

Har försökt att få till ett bildspel men har tyvärr inte lyckats än, tänkte hämnas på en kär vän hmmm, men lugn det kommer, kanske ska få lite datasupport imorrn....

Annars blir det en lugn helg, ska till systrami nu ikväll och titta på Idol bla och snylta lite mat. Som gräsänka så är det skönt att komma hemifrån ibland och slippa äta själv MEN det kan ibland vara skönt att bara ha egentid oxå, jag är väl ganska bortskämd med det antar jag om jag jämför med mina vänner...

Tyckte att Jens lilla tävling var så rolig så jag härmar efter lite, hoppas det är okej. Frågan är VEM är jag på bilden??

6 kommentarer:

  1. Den var svår... men du ser ju helt klart antik ut ;o)

    Får väl dra till med nå´t - Carl Michael Bellman???

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Lika svårt som att spela TP.. ;) Men Tobbe vill gärna gissa på Karl den XII!

    SvaraRadera
  3. hihi va kul, bra förslag, jag är ju inte så jädra på historia själv, finns sådana som är mkt bättre MEN kan säga att Bellman och "den jag är" hör lite ihop....

    SvaraRadera