fredag 7 november 2008

Utmanad av systrarna Hallström

Jag har blivit utmanad av sofia-ia.blogspot.com och lillaverandan.blogspot.com. Utmaningen går till såhär: Länka den som utmanade dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga eller knäppa saker. Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att skriva deras namn samt länka till dem. Låt dem veta att de blivit utmande genom att lämna en kommenter i deras blogg.

1. När jag var 15 år satt jag på min svågers axlar och gungade med till Don´t cry när Guns n´roses spelade på Stockholm stadion

2. Jag har en sjuk fobi till Ubåtar, har ingen förklaring till denna skumma åkomma.

3. Har pratat i telefon med Börje Salming, blev inget mer än ett samtal dock ;-)

4. Tävlade i pingis när jag var liten

5. Har agerat "levande hantel" till min bror under den tiden då han var träningstokig, han lyfte allt som kom ivägen...jag

6. Är fruktansvärt lättskrämd

7. Är lite fööör nyfiken ibland, men jobbar på detta

Har nog inga att utmana då både Ia och Jojo har utmanat dom få bloggare jag känner, hehe

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar