måndag 10 november 2008

Nostalgitripp

Satt o kollade gamla kort o hittade lite kort från Stamgatan. Har tyvärr inte så mkt kort därifrån eftersom vi köpte vår digitalkamera ganska sent men lite kort hade vi hunnit ta, sedan tror jag det finns fler men var???

Här befinner jag mig på Stamgatan 37 och inväntar ett riktigt jädra oväder...fasen vad det regnade och blåste, det regnade vågrät mot fönstret, Björn har det på film om ni är intresserade... ;-)

Är inne i en svår "saknaBjörn-period", vet att det bara är en vecka kvar men vissa dagar är värre än andra och ja nu är det lite jobbigare. Därför blir sista bilden ett kort på Björtan - Jag älskar dig!

2 kommentarer:

  1. ååå - gulligt!
    pepp på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Shit va bra du blev på den första bilden! Du har som jag att det kommer upp värsta megabilden när man klickar upp dom.. :)

    Snart är din Björn hemma igen!!

    SvaraRadera