fredag 2 januari 2009

Underbart!

Ja så skulle man kunna sammnfatta jul och nyår. Jag har varit ledig heeela julen, har ätit gott umgåtts med härliga människor och bara gjort det som man känt för för dagen. Det är väl så det ska vara när man är ledig eller hur??
Jag skulle bara vilja tacka alla mysiga människor som var här och firade in det nya året med oss. Min mamma sa till mig dagen efter: Åh Madeleine vilka underbara vänner ni har. Ja det har vi verkligen och en underbar familj :-) TACK för att ni finns!
Här kommer lite kort från kalauset.

Marie, jag och Jojo

Vår fantastiska lektant


GOTT NYTT ÅR!

2 kommentarer:

  1. Med risk för att bli tjatig - TUSEN TACK! Man kan inte få en bättre start på det nya året! Ni är underbara. Puss och kram

    SvaraRadera
  2. AAAAMEN du...
    Ja, ja det var i alla fall en fantastisk kväll!
    Kram!

    SvaraRadera