måndag 12 januari 2009

stackarn

så ynklig så ynklig, det gjorde faktiskt lite ont i själen när Björn tog fram sekatören och började stympa vår fina gran. MEN vi njöt iaf av den från första till sista stund, den gav oss värme och välbehag....

Igår kväll efter vår julgransplundring var det videovaka för Pomparna och till det åt vi hemmagjord pizza...åhhh så gott det är och ett perfekt sätt att rensa kylen, man slänger på lite alltmöjligt och det blir alltid en succe. Först såg vi ARN 2:an, bra film, gillar båda två dom filmerna. Sedan såg vi en thriller - självklart måste det finnas med en liten nervkittlare oxå. Barnhemmet hette den, hade läst recention i svenska dagbladet och den hade fått bra betyg, det var tillräckligt starka argument för att min käre make skulle vilja se den....

Jahanehe nu är det dags att laga lite mat igen, tacopaj blir det ikväll, lite festligt får det ju vara med tanke på att Björn åker till Tokholm imorrn och ska jobba igen. Ps. Tusen tack Tobbia för det fina zinkhuset, vet inte hur jag kunde glömma bort att ni var med på den, har tyvärr ingen annan att skylla på heller än mig själv......sorry

2 kommentarer:

  1. Haha, det är ju det jag gillar med dig, att du är lika snurrig som mig.. ;)

    SvaraRadera
  2. hehe skönt att höra. Kram på dig.

    SvaraRadera