måndag 19 januari 2009

kontakt

Har äntligen äntligen fått kontakt med min sjöbuseBjörn. Han åkte härifrån i tisdags förra veckan och jag mailade varje kväll som vi brukar göra, han brukar göra det oxå MEN så kom det inga mail, onsdag gick torsdag gick och jag blev mer o mer desperat. Men sedan tänkte jag att OM något skulle hända så ringde dom ju på en gång, det tröstade jag mig med. Sedan kom fredagen, då blev jag nästan arg och skickade iväg ett sms att nu jädra får du höra av dig till din fru hon saknar dig.... Och på kvällen ringde telefonen, då visade det sig att han mailat varje dag men mailen hade fastnat i yttre rymden någonstans och dom är nog fortfarande kvar där....skumt, men skönt att vi fått kontakt igen.

Detta är enda bilden jag hittade på HAN, min sjöbuse alltså, eftersom vi smart nog och efter mkt lång tids väntande lagt över alla våra bilder på en extern hårddisk, bra där! Vet att han inte är så förtjust i denna bild, han har precis rest 50mil på motorcykel när kortet togs MEN jag tycker han är fin ändå...Puss

1 kommentar:

  1. Hur kan han vara missnöjd med den bilden? Sketa-snygg jö!
    Vad det hänt mycket sen jag åkte... Audin t.ex. snyft!
    Jag kör till träningen på onsdag ;)
    Kram

    SvaraRadera