lördag 31 januari 2009

Coctails...

...avnjöt vi igår på Nivå, riktigt goda sådana! Igår var det inte vilken dag som helst utan det var ju Jens Sjöstedts födelsedag :-) Ännu en gång ett stort grattis och hoppas att du njöt ordentligt av din födelsedag...det gjorde jag ;-) Först var vi och såg Betnér, kan bara säga att det var helt sjukt roligt, en fantastisk stå-uppare - one of a kind! Av mig får han fem av fem getingar, jag bara älskade det och det kändes som om alla andra 799 personerna också gjorde det. På tal om coctails hade Betnér ett annat förslag på coctails men det är långt ifrån rumsrent så det vågar jag inte ta här...

(Psst, ganska snygg faktiskt)

Efter ca 100 minuters underhållning och kramp i käkarna och ont i magen (på ett positivt sätt) så gick vi vidare till Michelangelo och avnjöt en alldeles underbar middag, toppbetyg till dom också! Sedan var det Nivå som gällde och där beställdes det drinkar. För första gången i mitt liv (men absolut inte sista) smakade jag "knullskum". Otroligt pinsamt att säga (pryd som man är) men mycket lättare att skriva...hihi. Vilken GOD shot, yummi, rekommenderas verkligen.


Kl 05:00 vaknade jag imorse av att lampan var tänd och jag hade glasögonen på mig, när jag tittade åt vänster ligger Björtan där med skjortan på och linserna i ögonen...hmmmm, ja ja är man trött så är man och då är det inte säkert man hinner göra sig iordning helt innan man somnar......

3 kommentarer:

  1. Ni verkar haft en hellyckad kväll med knullskum och allt! Kan verkligen hålla med dig om att Betnér är fin att titta på... och rolig att lyssna på!

    Glöm inte att släcka lampan och ta av "brillorna" ikväll. Kraum

    SvaraRadera
  2. Tur att ni hann hem innan ni somnade i alla fall! Tack för en fantastisk kväll!
    Kram

    SvaraRadera