måndag 26 januari 2009

Tyskungen

en mycket bra bok som jag håller på och läser för tillfället. Men jag blir så frustrerad eftersom jag aldrig kommer i säng så jag hinner läsa en stund innan jag somnar....oftast slår jag på Karlavagnen också och då är det hopplöst att läsa för det är alltid något intressant att lyssna på. Har haft en "tradition" sedan Björn åkte och jobbade nu sist, att varje fredag (2 tillfällen) när jag kommit hem från jobbet så har jag tänt eld i brasan, satt på lite skön musik och sedan har jag parkerat mig i soffan med denna "braiga" bok men efter 2 sidor sover jag....nu kanske ni tänker att den boken är nog inte så bra MEN det är den, problemet är bara att jag alltid är så trött när jag börjar läsa...

Så nu är det dags att sluta knäppa på tangenterna och som sagt, läsa lite...Natti

2 kommentarer:

  1. Å det låter riktigt mysigt! Tror det bor en liten livsnjutare i dig ;)
    Skönt att han kommer hem idag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den boken är mycket bra minns jag, läste den för ett år den (typ). Kommer dock ihåg att något i historien inte stämde...hmmm..kommer dock inte på vad! Nu ska jag inte förstöra för dig, den är toppen. Håll ut på fredagskvällarna Madde!!

    SvaraRadera