söndag 11 januari 2009

helgrapport från Pompes

Allt lugnt på Sjöbrisstigen. Har börjat jobba igen och det är väl lika bra det, man kan inte vara ledig jämt... ;-) skönt att komma in i sina rutiner igen. Har redan steppat 2 gånger, tack kära medgymnaster som gör det hela lite lättare :-) Imorgon ska jag testa mina nya springdosor, förhoppningsvis är dom riktigt snabba. Björtan ska följa med mig ut imorrn, sist vi sprang gick det riktigt bra så jag hoppas det gör det imorrn oxå.
Vi skulle egentligen haft besök av vänner från Varberg i helgen men i fredags ringde som och sa att dom låg i influensan...vill vi inte ha, usch stackars dom, har hört att den är överjävlig i år. Så denna helgen har blivit slappa och myshelg - inget emot mig iof för Björn åker ju och jobbar på tisdag :C
Avslutar med lite bilder på mina nya ljuslyktor....
Äntligen har jag ett zinkhus, tack Joje och Tobbia

Ängeln har jag komiskt nog kollat på flera gånger men aldrig köpt, men systrami känner mig väl, tack!

Avslutningsvis kan jag tipsa om en rolig länk om man gillar långhåriga killar i tajta kläder....Maria varsågod, du är nog den enda som vill se haha
Kram o puss på er kära vänner!

3 kommentarer:

  1. Dom är sååå fina dina ljuslyktor! Hoppas springskorna var till belåtenhet! Kram på dig din hurtbulle ;0)

    SvaraRadera
  2. Hej! Vill bara förtydliga att zinkuset var från "toia" också. hoppas vi kan ses snart
    puss

    SvaraRadera
  3. fasen hur kunde jag glömma, har uppdaterat, tack o puss tillbaka

    SvaraRadera