tisdag 14 juli 2009

Warrior

Alice fångade sin första fågel igår...inte så kul tyckte jag. Instinkten finns nog där iallafall.


Idag har vi byggt altan, vi har skruvat, borrat och skruvat o borrat om vartannat. Det börjar äntligen likna en altan nu, känns skönt, forthoppningsvis hinner vi lite till innan det är dags för Björn att åka och jobba igen.

Har äntligen kommit igång med min löpning, har varit riktigt duktig denna veckan...men vad händer då...jo jag får ont i halsen IGEN, arg blir jag på det, jag vill vara frisk hela tiden och kunna springa när jag vill :c

Men NU är det dags att sätta sig på en sådanhär...

och dra norrut..igen, var inte längesedan vi var där men nu är det dags igen, en snabbis denna gången bara. När Björn fyllde 30 fick han segelflyg i present så det är det han ska upp och göra nu och jag...jag står nog stadigast med båda fötterna på jorden, någon måste ju fotografera också.


Hoppas ni alla har en skön sommar. Kram på er!

1 kommentar:

  1. Oj - hur ska det gå med hönsen om katterna gått och blivit rov-djur...

    SvaraRadera