torsdag 2 juli 2009

Okej

För det första så tror jag att jag är frisk nu, det känns som det iaf. Var ej hos farbror doktorn i måndags...äh kände mig inte tillräckligt sjuk för att störa dom med mina nojjor (som Björn kallar det för....) Idag har jag bara snytiti mig typ 2 gånger och inte hostat så mkt och inte haft ont i halsen alls = FRISK.
För det andra så har jag målat hela jäkla dagen...men huset blir fint.
För det tredje så satt jag och lyssnade på grymt bra musik tidigare ikväll och insåg att jag måste gå på konsert snart, typ Hammerfall...
För det fjärde så var filmen igår riktigt bra, inte så läskig som jag hade hoppats på men riktigt bra ändå.
Och för det femte så har jag insett att....hjälp jag är gift med en bonne.

Ajajaj, zoomar man in denna bilden ser man faktiskt att Björn dricker ÖL samtidigt som han kör....inte bra.

Natti natti

5 kommentarer:

  1. ha ha *asgarv* han ÄR en tvättäkta bonde! Grattis Madde ;)

    SvaraRadera
  2. don't drink and drive at the same lime *lol*

    SvaraRadera
  3. Har man en ölhållare så måste den ju användas...

    SvaraRadera
  4. Vissa har den goda förmågan att förena nytta med nöje!

    SvaraRadera
  5. Jag kommer att lösenordsskydda min blogg. Vill ni fortsätta läsa den så skicka mig ett mail (bumbi2@hotmail.com)så skickar jag tillbaka ett lösenord!

    SvaraRadera