fredag 17 juli 2009

ingen minns en fegis....

Vi är nyss hemkomna från Trosa och två helt underbara dagar där med massa upplevelser. Björn skulle flyga segelflyg, det gick bra, han är helt såld....Och jag som trodde att jag skulle få stå tryggt på marken hade fel, jag blev erbjuden att åka en tur och det gick ju inte att säga nej till det trots att jag egentligen va sketanervös. Men hade jag inte gjort det så hade jag definitivt ångrat mig. Lite härliga bilder från flygardagarna i Gnesta....



Björn är redo för sin första flygtur....lite nervös kanske, eller inte.

Björn på väg upp i luften i ett annat plan. Bogserplanet släpper linan vid ca 700 meter sedan seglar man på vindarna helt ljudlös och underbart.


Björtan i luften


Nu är det dags för den fega i familjen.....fallskärmen på....sitter den bra såhär???är du säker på det??

Bakom dessa solglasögon gömmer sig en väldigt nervös tjej (tant)....

Nu är vi redo för att segla upp i det blå....helt fantastiskt. Det gör jag gärna om fler gånger!

2 kommentarer: