måndag 20 juli 2009

Lite bättre idag

Som sagt första dagen är värst, då är det svårt att se något som helst positivt i att vara ensam. Var hemma hos mina föräldrar igår och åt lite mat, det va skönt att komma hemifrån lite. Sedan lade jag mig på min underbara spikmatta och lyssnade på Hammerfall och somnade....vaknade en timme senare ungefär slängde bort spikmattan och somnade om. Denna matta är ett av dom bästa köpen på länge, jag kan varmt rekomendera den. Idag har besiktiningsmannen varit här för två-års besiktning...fanns lite att anmärka på, hoppas dom åtgärdar det oxå bara. Ikväll är det dags att åka och träna DET var riktigt längesedan. Har bestämt mig för att lägga krut på träningen nu när Björn inte är hemma (känns som jag har sagt det förut...).

Imorgon bär det nog iväg till Lönnemåla med mor o far för att plocka lite blåbär, man får bra mörkerseende av att äta mycket blåbär säger far...han märker skillnad efter några dagar...hmmmm vet inte riktigt om jag tror på det far.

Sist men inte minst, någon som är sugen på att åka till Göteborg 12 aug....Hammerfall spelar på Kulturkalaset och min käre syster går hellre på Madonna...konstig prioritering ;-)

Vem kan motstå.... ;-)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar