söndag 19 juli 2009

Tomhet

Jaha så har det gått en månad igen och det var dags att köra Björn till tåget. Usch tycker det är jobbigt att säga hej då...sedan kommer man hem till ett tomt hus och till råga på allt så har det ösregnat hela dagen..... Det är tur jag har mina katter här hemma så jag har någon att prata med (förutom mig själv då ;-)
Vi summerade ledigheten innan Björn åkte och insåg att vi gjort massa roliga saker och träffat våra familjer och alla våra härliga vänner....så man kan väl inte klaga antar jag. Jag har ju fixat och vara själv innan så jag fixar nog denna månaden oxå...det är dom första dagarna som är värst.
Igår hade vi lite grillpartaj här hemma, jättemysigt var det. Lite bilder...

Riktigt kul att kolla in allas olika ansiktsuttryck....

Skål!

Tobbe, Björtan och Jens

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha shysst min-spel tjejerna på första bilden har!
    Tack för en kanonkväll (som vanligt på sjöbris...)
    Vi saknar honom också!Kramar

    SvaraRadera
  2. Vi får ta en tjejfika nån dag!! :)

    SvaraRadera
  3. Ja absolut, och en riktig tjejfest måste vi få till oxå!

    SvaraRadera